Az oldal használatával elfogadja hogy a oldalunkon cookiekat használunk annak érdekében, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Önnek.
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GY.I.K.

GY.I.K.

Kérlek, amikor leadod a rendelésedet nagyon figyelj az alábbiakra:

Jó szállítási és számlázási címet válassz mert a rendelést arra a címre kézbesítjük amelyiket kiválasztod és arra a címre szól majd a számla amire azt kéred, így, ha nem figyelsz előfordulhat, hogy a rossz számlázási cím kerül a számlára vagy rossz helyre megy ki a csomag, de ilyen esetben sajnos utólagosan ezen módosítani nem tudunk.

Ha túrajáratra szeretnél rendelni kérlek azt a szállítási módot válaszd, de csak olyan cím esetén, ahova van túránk (kérlek, a túrákról üzletkötőddel egyeztess).


Mire figyeljek a fizetési mód választásnál?

  • Ha kártyával szeretnél fizetni mindig legyen a helyszínen a kártya megfelelő kerettel, mert fizetés hiányában nem tudjuk a helyszínen hagyni az árut.
  • Ha előre utalást jelölsz kérlek a visszaigazolásban szereplő összeget utald át részünkre, mert a rendelés feldolgozását csak az összeg beérkezését követően kezdjük meg. A közleményben mindig szerepeltesd a rendelés azonosítóját.
  • Halasztott fizetésre nem minden partnerünk jogosult, így kérlek csak akkor jelöld be ezt a fizetési módot, ha erre jogosult vagy és rendelkezel erre vonatkozó szerződéssel. A részleteket képviselőddel tudod egyeztetni.
  • Ha van halasztott fizetésre jogosító megállapodásod velünk, akkor is figyelj rá, hogy ezt a fizetési módot válaszd, mert kollégáink a rendelésben szereplő fizetési mód szerint teljesítik a rendelésedet (tehát ha előre utalást jelölsz, de elfelejtesz utalni nem fog kimenni az árud még akkor sem, ha van halasztott fizetésre vonatkozó szerződésed).

 

Forgalmazókkal is együtt dolgozom a náluk rendelt csomagokat meg kell rendelnem?

Az olyan forgalmazók, mint a Zwack Unicum, Pernod Ricard, Heinemann testvérek által adott csomagok és kedvezmények úgy működnek, hogy azokat a forgalmazó képviselője veszi fel Tőletek és továbbítja nekünk, így NEM KELL nálunk külön leadnod. Minden egyéb igényedet add le Nálunk és a megjegyzésben jelezd, ha lesz forgalmazói felütésed és akkor ezeket a rendeléseket összevárjuk és egyben kézbesítjük (ilyen esetben a szállítási és adminisztrációs díj is csak 1-szer kerül felszámításra, vagy ha a rendelések összértéke meghaladja az ingyenes limitet elengedjük azt).

 

Korlátozott az áruátvétel, konkrét napig kell a rendelés, egyedi igényed van?

Kérlek, minden egyes esetben használd a megjegyzés rovatot, hogy kollégáink a lehető legteljeskörűbben tudjanak igényednek megfelelni. A megjegyzés rovatban minden fontos információt jelezhetsz felénk, de az alábbiakat feltétlen kérjük:

  • Mikor szeretnéd megkapni/átvenni rendelésedet legkésőbb?
  • Ha kiszállítást választottál van e szállítási időkapu amikor vihetjük (pl.: 8-14 között).
  • Akciós csomagok és meghirdetett grátiszok igénylése.
  • Amennyiben egyedi kedvezményre vagy jogosult akkor annak jelzése.

 

Mikorra kapom meg a rendelésemet?

Amennyiben rendelésedet futárszolgálattal kérted, úgy várhatóan 4 munkanapon belül szállítjuk csomagodat. FONTOS! A szállítás alkalmával az esetleges utánvét kiegyenlítését követően kérlek a csomag átvételekor még a futárszolgálat munkatársának jelenlétében győződj meg a csomag sértetlenségéről. Amennyiben esetleg sérülést tapasztalsz azt a futárnak jelezd és minden esetben kérd hivatalos jegyzőkönyv felvételét. Hivatalos jegyzőkönyv hiányában sajnos az esetleges sérülésért utólagosan felelősséget nem tudunk vállalni! Kérlek, vedd figyelembe, hogy a futárszolgálattal rendelt csomagok esetében nincs 100%-os garancia a díszdobozok sértetlenségére (apró karcok, kis szakadások), így kérlek, amennyiben kifogástalan terméket szeretnél vedd át rendelésed személyesen.

Várható szállítási idők: Budapest 1-3 munkanap. Vidék: 4 munkanapon belül vagy túrajárattal.

Túrajáratra történő rendelés esetén a mindenkori túraútvonalak szerint szállítunk. Az aktuális útvonalakat és a rendelés leadás határidejét a pénztároldalon megtalálhatod. Amennyiben a túrajárat nem indul vagy bizonyos rendelések túrajáraton történő szállítása nem megoldható, úgy futárszolgálatunkkal kézbesítettjük rendelésedet.

 

Személyes átvétel kedvezménnyel!

Vedd át rendelésedet raktárunkban 2% kedvezménnyel, melyet a végösszegből biztosítunk a rendelés értékétől függetlenül. Fontos! A kedvezmény igénybevételéhez a rendelés leadásakor meg kell adnod az alábbi kupon kódot: ATVET és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt. Kérlek, a kupon beváltásra minden alkalommal figyelj, mert a kupon beváltásának hiányában a kedvezmény a helyszínen vagy utólag nem biztosítható.

 

Azonnal mehetek a rendelésemért?

Személyes átvétellel rendelt árudért a rendelés után azonnal ne indulj el, hisz a rendelést még össze is kell Neked készítenünk. A rendeléseket beérkezés sorrendjében készítjük össze, így amint a Te rendelésed sorra kerül e-mailben értesíteni fogunk. Amennyiben a rendelésedből hiányzik pár tétel azok beérkezését követően küldjük az értesítést a csomag összekészítéséről, így, ha sürgős lenne a rendelésed, kérlek, jelezd és a hiányzó termékek nélkül is biztosítjuk az átvétel lehetőségét.

Hol tudok kapcsolatba lépni veletek vagy a területileg illetékes képviselővel?

Elérhetőségeinket itt találod: https://premiumitalnagyker.hu/index.php?route=information/contact

Mikor vagytok nyitva?

Telephelyünkön helyszíni vásárlásra NINCS LEHETŐSÉG. Kizárólag az előre leadott és összekészített rendelések átvételére van lehetőséged Hétfő-Csütörtökig: 9.30-14.00, Péntek: 9.30-15.00 között.