Szállítási feltételek
Szállítás
Oszágos kézbesítés az SPRINTER futárszolgálat segítségével
A kiszállítást megbízott futárszolgálatunk munkanapokon (Hétfőtől-Péntekig) 8:00-19:00 között végzi. Az első sikertelen kézbesítést követően a futár értesítést hagy és ismételten megpróbálja a kézbesítést az első kézbesítési napot követő 1-3 munkanapon belül. Az ismételt kézbesítésről telefonon egyeztetés lehetséges a futárszolgálat elérhetőségeinek egyikén.
Amennyiben a kapott időpont nem lenne megfelelő, úgy a futárszolgálattal tud egyeztetni új időintervallumot.
Banki átutalással történő fizetés esetén a kiszállítási idő az átutalás megérkezésétől számítandó.
Az utánvétes fizetés választása esetén a RiMiker Plus Kft. fenntartja a jogot annak egyedileg történő elbírálására. Maximálisan fizethető utánvét 500.000 Ft.
A jövedéki szabályozásoknak való teljeskörű megfelelés érdekében a téves vagy hibás teljesítés tekintetében változást vezetünk be. Amennyiben ügyfélszolgálatunkkal egyeztetett és jóváhagyott okból kifolyólag egy korábbi szállítás során rendelt terméket szeretnének reklamálni (cserélni, visszaküldeni) részünkre, úgy ezen igényüket előzetesen írásban szükséges jelezniük az info@premiumitalnagyker.hu címen. Kollégáim az igényt felrögzítik és a panaszkezeléshez szükséges dokumentumot előkészítik. Ezt követően van lehetőség a következő szállítás során a visszárut kollégáinknak átadni.
Kollégáink nem tudnak a helyszínen korábbi szállításokból eredő visszárut visszavételezni, amennyiben azt előzetesen nem jelezték. Szintén nincs lehetőség saját szállítólevél segítségével a visszárut visszaküldeni.
Kérem szíves tájékoztatásunk figyelembevételét.
50 000 Ft - 64 999 Ft között a kiszállítás díja 990 Ft.
Banki átutalás, és kártyás fizetés esetén 150 Ft adminisztrációs díj kerül felszámításra.
Utánvétes fizetés esetén minden esetben rendelési összegtől függetlenül +950 Ft
ORSZÁGOS szállítási díjaink:
125 000 Ft értéktől a kiszállítás kedvezményes díja 390 Ft,
100 000 Ft - 124 999 Ft között a kiszállítás díja 2.290 Ft.
99 999 Ft-ig a kiszállítás díja 2.690 Ft.
Banki átutalás, és kártyás fizetés esetén 150 Ft adminisztrációs díj kerül felszámításra.
Utánvétes fizetés esetén minden esetben rendelési összegtől függetlenül +950 Ft
Egyes sörök esetében a termékeket extra szállítási felár is terheli, melyet minden termék adatlapján jelzünk. Kérem az esetleges felárról tájékozódjon a kiválasztott termék adatlapján, vagy ügyfélszolgálatunkon.
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
Visszáruzási lehetőség
A visszavétel minden esetben adminisztrációs díjhoz kötött, melynek mértéke bruttó 3.990 Ft
Egyes esetekben felmerülhet az igény (rendezvények, promóciós események, fesztiválok) kapcsán, hogy nehezen becsülhető előre a termékek fogyása. Ilyen esetben kereskedésünk előre egyeztetett módon biztosíthat lehetőséget a megmaradt italok visszavételére (amennyiben az igény nem lett előre jelezve fenntartjuk a jogot a visszáruzási igény elutasítására). A termékek visszaszállításáról minden esetben a partnernek kell gondoskodnia!
A visszavásárlás garancia alá esnek a premiumitalnagyker.hu webáruház állandó kínálatában szereplő minőségüket korlátlan ideig megőrző tételek (pl.: szeszesitalok, borok, gyümölcsborok, pálinkák, pezsgők, stb.). A visszavásárlási megállapodás hatályán kívül esnek azonban a minőség megőrzési idővel rendelkező tételek (pl.: üdítők, sörök, szirupok, gyümölcspürék, energiaitalok, stb.). Továbbá a visszavásárlási garancia nem vonatkozik a webáruház álladó kínálatában nem szereplő termékekre, illetve a kiegészítőkre (pl.: pohár, jégvödör, stb.) sem. A garancia célja, hogy valóban ne legyen gond az esetleges túlrendeléssel, azonban nem szeretnénk, ha bárki a lehetőséget visszaélésszerűen használná, így a visszavásárlás a garancia hatálya alá eső eredetileg megrendelt italok értékének 70%-ig érvényesíthető.
A visszavásárlási megállapodás kizárólag továbbértékesítésre alkalmas termékek esetén érvényesíthető, így minden visszavásárlásra szánt árunak az alábbi feltételek mindegyikének meg kell felelnie:
1. Bontatlan
2. A csomagolás, palack sértetlen (kiváltképp a címkék és díszdobozokra tekintettel)
3. A zárjegy sértetlen - azaz a zárjegy nem szakadt, ázott, nem hiányzik belőle.
4. kartonosan szállított termékek esetén bontatlan egységkartonokat (szállításra alkalmas állapotban) veszünk vissza. Bontott kartonok esetében kizárólag 1 karton alatti mennyiségig. (Példa: 18 üveg bor vásárlása esetén ha megmarad 9 palack, akkor 3 palackot csomagolás nélkül a további 6-ot csak az eredeti csomagolásában tudjuk visszavenni)
A visszáruzásra az átvételtől számított 30 napig van lehetősége.
A termékek állapotát kollégáink az visszavételkor ellenőrzik és kizárólag a fenti feltételek hiánytalan teljesülése esetén veszik vissza a termékeket.