Az oldal használatával elfogadja hogy a oldalunkon cookiekat használunk annak érdekében, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Önnek.

Szállítási feltételek

Szállítás

Személyes áruátvétel
 
​Raktári kiadónkat az Ecseri út-Gyáli út sarkán találja. A Gyáli út 27. szám felől tudja megközelíteni, az Autóker telephelyére szükséges behajtani (sorompós kapun keresztül), majd előre haladva a jobb oldalon keresse az iDrinks árukiadás jelzést.
 
Árukiadás minden hétköznap 10:00-16:00

A rendelés visszaigazolását követően kollégánk e-mailben értesíteni fogja, ha megrendelését központi raktárunkban átveheti. Ezt követően (aznaptól) 5 napig lesz lehetősége a rendelést átvenni.
Raktári kiadónkat az Ecseri út-Gyáli út sarkán találja. A Gyáli út 27. szám felől tudja megközelíteni, az Autóker telephelyére szükséges behajtani (sorompós kapun keresztül), majd előre haladva a jobb oldalon keresse az iDrinks árukiadás jelzést.
FONTOS! Mindenképpen várja meg kollégánk értesítését az átvételi lehetőségről, mert raktárunkban csak az összekészített rendelések átvételére van mód. Helyszínen történő vásárlásra nincs/korlátozottan van lehetőség. Amennyiben rendelésére sürgősen szüksége lenne, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!
 
Szállítási módok:
Budapesti kézbesítés Kereskedésünk munkatársai és a SPRINTER futárszolgálat munkatársai által;
Oszágos kézbesítés az SPRINTER futárszolgálat segítségével
Express kézbesítés  a Gepárd és a Redda futárszolgálat segítségével
 
Partnerünk a Sprinter Futárszolgálat
Telefonszámuk: +36-1-347-3000
 
Kiszállítási idő:

A kiszállítást megbízott futárszolgálatunk munkanapokon (Hétfőtől-Péntekig) 8:00-19:00 között végzi. Az első sikertelen kézbesítést követően a futár értesítést hagy és ismételten megpróbálja a kézbesítést az első kézbesítési napot követő 1-3 munkanapon belül. Az ismételt kézbesítésről telefonon egyeztetés lehetséges a futárszolgálat elérhetőségeinek egyikén.
 
A feladást követően e-mailben értesítjük Önt a feladás tényéről. Ezt követően a futárszolgálat e-mailben, valamint SMS-ben is értesíti a várható kézbesítés idejéről.
Nem kell egész nap a futárt várni, hisz a futárszolgálat a szállítás napján megküldi, mely 3 órás intervallumban várható a futár érkezése.
Amennyiben a kapott időpont nem lenne megfelelő, úgy a futárszolgálattal tud egyeztetni új időintervallumot.
A szállítás során a futároknak meg van hagyva, hogy a szállítás előtt telefonon is értesítsék az ügyefeleket.
 
A kiszállítási idő a vásárolt termékek függvényében változhat (termékadatlapon megtekinthető az adott termék várható szállítási ideje). Kérjük sürgős rendelés esetén ezt vegye figyelembe, illetve előzetesen érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
Banki átutalással történő fizetés esetén a kiszállítási idő az átutalás megérkezésétől számítandó.
 
Fizetési mód: Fontos! A hatályos jövedéki törvény miatt készpénzes fizetésre saját munkatársainknál semmilyen esetben sincs lehetőség! A fizetés kizárólag banki átutalással, vagy ha biztosított saját kollégáinknál (Kizárólag Budapesten) bankkártyával lehetséges. Amennyiben megbízott futárszolgálatunkkal küldjük a rendelést, úgy közvetített szolgáltatást végző partnerünknél utánvéttel is van lehetőség fizetni (ez esetben szintén van lehetőség bankkártyával történő fizetésre). Kérem a fizetésre vonatkozó tájékoztatást a rendelés leadása előtt vegye figyelembe.

Az utánvétes fizetés választása esetén a RiMiker Plus Kft. fenntartja a jogot annak egyedileg történő elbírálására. Maximálisan fizethető utánvét 500.000 Ft.
 
Téves vagy hibás teljesítés: 

A jövedéki szabályozásoknak való teljeskörű megfelelés érdekében a téves vagy hibás teljesítés tekintetében változást vezetünk be. Amennyiben ügyfélszolgálatunkkal egyeztetett és jóváhagyott okból kifolyólag egy korábbi szállítás során rendelt terméket szeretnének reklamálni (cserélni, visszaküldeni) részünkre, úgy ezen igényüket előzetesen írásban szükséges jelezniük az info@premiumitalnagyker.hu címen. Kollégáim az igényt felrögzítik és a panaszkezeléshez szükséges dokumentumot előkészítik. Ezt követően van lehetőség a következő szállítás során a visszárut kollégáinknak átadni.

Kollégáink nem tudnak a helyszínen korábbi szállításokból eredő visszárut visszavételezni, amennyiben azt előzetesen nem jelezték. Szintén nincs lehetőség saját szállítólevél segítségével a visszárut visszaküldeni.

Kérem szíves tájékoztatásunk figyelembevételét.

A feltüntetett szállítási díjak az ÁFA-t már tartalmazzák (Bruttó díjak).
 
BUDAPESTI szállítási díjaink:
 
80 000 Ft értéktől a kiszállítás INGYENES,
65 000 Ft - 79 999 Ft között a kiszállítás díja 490 Ft.
50 000 Ft - 64 999 Ft között a kiszállítás díja 990 Ft.
49 999 Ft-ig a kiszállítás díja 2.290 Ft.

Banki átutalás, és kártyás fizetés esetén 150 Ft adminisztrációs díj kerül felszámításra.
​Utánvétes fizetés esetén minden esetben rendelési összegtől függetlenül +950 Ft
 

ORSZÁGOS szállítási díjaink:


125 000 Ft értéktől a kiszállítás kedvezményes díja 390 Ft,

100 000 Ft - 124 999 Ft között a kiszállítás díja 2.290 Ft.
99 999 Ft-ig a kiszállítás díja 2.690 Ft.

Banki átutalás, és kártyás fizetés esetén 150 Ft adminisztrációs díj kerül felszámításra.
​Utánvétes fizetés esetén minden esetben rendelési összegtől függetlenül +950 Ft

 
A csomagok minden esetben egyedi elbírálás alá esnek, a RiMiKer Plus Kft. fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan elbírálja, hogy a rendelés küldeményként feladható-e! Egy csomag maximális súlya 40 kg egy címre küldhető össz csomagsúly maximum 150 kg.

Saját futárjainkkal történő kiszállítás során a hét meghatározott napjain túrajárat szerint szállítunk az alábbiak szerint:

Kedd- Balaton északi oldal (Veszprém, Balatonfüred stb.) + Székesfehérvár
FONTOS! Rendelésüket HÉTFŐ 10:00-ig várjuk.

Szerda - Balaton déli oldal
FONTOS! Rendelésüket KEDD 10:00-ig várjuk.

Csütörtök - Győr, Pécs
FONTOS! Rendelésüket SZERDA 10:00-ig várjuk.

Péntek - Észak-Kelet Magyarország (Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza és környéke)
Péntek - Dél-Kelet Magyarország (Kecskemét, Szeged, Békéscsaba és környéke)
FONTOS! Rendelésüket CSÜTÖRTÖK 10:00-ig várjuk.

Amennyiben a túratervben esetlegesen változás állna be kollégáim értesíteni fogják.
A kiszállítási saját kiszállítóink végzik, azonban a hatályos jövedéki törvény értelmében kollégáinknál készpénz ellenében nem értékesíthetnek, így a rendelések ellenértéke ezen esetben kizárólag banki átutalással vagy a kollégánknál lévő POS terminálon történő bankkártyás fizetéssel rendezhető.

FONTOS! Fenntartjuk a jogot, hogy túrajáratra rendelt megrendeléseket központi döntés alapján alvállalkozóval (külsős szállító vagy futárszolgálat) küldjük, valamint a futárszolgálattal rendelt rendeléseket saját szállítónkkal kézbesítsük.

Túlsúlyos/raklapos szállítás:
Vidékre 150 kg felett a szállítási költség minden megkezdett 300 kg-onként - a rendelési összegtől függetlenül - 19.990  Ft
Fontos! Raklapos szállítás esetén a szállító az árut a kocsiról lerakodja, azonban annak -üzletbe/irodába/emeletre való behordása már a címzett feladata. A rendelések minden esetben egyedi elbírálás alá esnek, RiMiKer Plus Kft. fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan elbírálja, hogy a rendelés raklapos/túlsúlyos küldeményként feladható-e
Egyes sörök esetében a termékeket extra szállítási felár is terheli, melyet minden termék adatlapján jelzünk. Kérem az esetleges felárról tájékozódjon a kiválasztott termék adatlapján, vagy ügyfélszolgálatunkon.

Külföldre szállítás: Külföldre történő szállítást jelenleg nem vállalunk!

 
A szállítási díjak kalkulálása esetén a rendelés végösszegébe az esetleges göngyölegek díja nem számít bele, így a kiszállítás díját a rendelés göngyölegek nélküli értéke alapján lesz kiszámítva.

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Visszáruzási lehetőség


A visszavétel minden esetben adminisztrációs díjhoz kötött, melynek mértéke bruttó 3.990 Ft
Egyes esetekben felmerülhet az igény (rendezvények, promóciós események, fesztiválok) kapcsán, hogy nehezen becsülhető előre a termékek fogyása. Ilyen esetben kereskedésünk előre egyeztetett módon biztosíthat lehetőséget a megmaradt italok visszavételére (amennyiben az igény nem lett előre jelezve fenntartjuk a jogot a visszáruzási igény elutasítására). A termékek visszaszállításáról minden esetben a partnernek kell gondoskodnia! 

A visszavásárlás garancia alá esnek a premiumitalnagyker.hu webáruház állandó kínálatában szereplő minőségüket korlátlan ideig megőrző tételek (pl.: szeszesitalok, borok, gyümölcsborok, pálinkák, pezsgők, stb.). A visszavásárlási megállapodás hatályán kívül esnek azonban a minőség megőrzési idővel rendelkező tételek (pl.: üdítők, sörök, szirupok, gyümölcspürék, energiaitalok, stb.). Továbbá a visszavásárlási garancia nem vonatkozik a webáruház álladó kínálatában nem szereplő termékekre, illetve a kiegészítőkre (pl.: pohár, jégvödör, stb.) sem. A garancia célja, hogy valóban ne legyen gond az esetleges túlrendeléssel, azonban nem szeretnénk, ha bárki a lehetőséget visszaélésszerűen használná, így a visszavásárlás a garancia hatálya alá eső eredetileg megrendelt italok értékének 70%-ig érvényesíthető.

A visszavásárlási megállapodás kizárólag továbbértékesítésre alkalmas termékek esetén érvényesíthető, így minden visszavásárlásra szánt árunak az alábbi feltételek mindegyikének meg kell felelnie:
 
1. Bontatlan
2. A csomagolás, palack sértetlen (kiváltképp a címkék és díszdobozokra tekintettel)

3. A zárjegy sértetlen - azaz a zárjegy nem szakadt, ázott, nem hiányzik belőle.
4. kartonosan szállított termékek esetén bontatlan egységkartonokat (szállításra alkalmas állapotban) veszünk vissza. Bontott kartonok esetében kizárólag 1 karton alatti mennyiségig. (Példa: 18 üveg bor vásárlása esetén ha megmarad 9 palack, akkor 3 palackot csomagolás nélkül a további 6-ot csak az eredeti csomagolásában tudjuk visszavenni)


A visszáruzásra az átvételtől számított 30 napig van lehetősége.

A termékek állapotát kollégáink az visszavételkor ellenőrzik és kizárólag a fenti feltételek hiánytalan teljesülése esetén veszik vissza a termékeket.