A Grey Goose vodka nem adja alább a prémium minőségnél
Érdekes a brand története, többek között azért, mert a szenvedélyes vodkarajongók hajlamosak egy adott országhoz kötni hőn szeretett italukat, és annak megbízhatóságát. Jelen helyzetben ez azt jelenti, hogy a legtöbben Oroszországot tekintették a forrásnak. Szóval a cég nem indult könnyű helyzetből a kilencvenes években. Ám hamar legyűrte az ilyesféle, beskatulyázó elképzeléseket. Többek között azzal, hogy az italával a prémium minőséget célozza meg mind karakterességében, mind előállításában. Ez természetesen az árcéduláján is látható, viszont az megkérdőjelezhetetlen tény, hogy az árért cserébe nem akármilyen komplexitás jár. Ugyan a párlat fiatalnak mondható a versenytársaihoz képest. De nem véletlenül vált népszerűvé, keresetté. Még mielőtt megalapult volna a vállalat, az alapító alaposan körbejárta a vodka előállításának módját. Mégpedig olyan helyeket járt be, ahol élő a tudás, a tradíció. Így született meg a márka és így jött létre a válogatott alapanyagokból, ellenőrzött gyártás során bepalackozott prémium ital, ami a karakterességével bejárta a világot.
A Grey Goose vodka a gondos odafigyelésnek köszönheti sikerét?
Igen, és persze a páratlan marketing tevékenységnek, aminek hála az összes előítéletet képes volt túlszárnyalni, ezáltal a csúcsra törni.